החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

לשמחתינו המודעות לכל נושא "הפריצות השקטות" הולכת ועולה. יותר ויותר ישראלים מקבלים מידע שמגיע להם לקבל על איך באמת הפורצים פורצים היום בתים ודירות, וכתוצאה מכך עושים החלטות חכמות בזמן החלפת צילינדר בדלת שלהם.

החלפת צילינדר

מידע חשוב לפני החלפת צילינדר

הם מגלים, שאת הרוב המוחלט של הצילינדרים בישראל ניתן לפרוץ בפריצה שקטה, ושמה שהבטיחו להם הוא לא ממש נכון ומדויק. למשל, שכשאמרו להם שהם יכולים לשכפל את המפתח שלהם רק עם כרטיס שכפול, וגילו שיש מקומות שמשכפלים את המפתח גם ללא כרטיס….מה זה אומר? …זה אומר שהחברה שמייצרת את הצילינדרים מוכרת את גלמי המפתחות שלה למנעולנים ,ואין לה באמת שליטה עליהם. למה זה חשוב?….כי זה מציב אתכם בעמדה מסוכנת מאוד מול הפורצים, עמדה שבה אתם חשופים להעתקה פיראטית של המפתח שלכם.

החלפת צילינדר

אז מה צריך לדעת לפני החלפת צילינדר?

צריך לוודא שהצילינדר שמתקינים לכם בדלת, גלמיו אינם נסחרים בין מנעולנים. נכון להיום בישראל יש רק חברה אחת שעובדת בצורה הזאת, וזאת חברת "אווה". חברה אוסטרית שמדיניות השכפולים שלה בארץ דומה למודל השכפול הנהוג באירופה, קרי גלמים ומכונות אך ורק בחברה. בפועל, כדי לשכפל מפתח של צילינדר של אווה צריך פשוט להגיע רק עם כרטיס השכפול לנקודה של "הנבחרת של אווה" 0יש כאלה בכל הארץ), ולחזור אחרי גג שלושה ימים, אז יחכה לכם מפתח משוכפל. המנעולן לא יכול לשכפל בעצמו אלא שולח את פרטי הכרטיס לחברה והשכפול נעשה רק שם. לכן, אם עוד לא עשיתם זאת, ממליצים לבצע החלפת צילינדר לאווה בהקדם.

אביזרים לבית אלומיניום ארונות לבית ביטוחים לבית דלתות וחלונות חימום וקירור לבית כללי לגינה ולחצר למטבח נדל"ן עיצוב פנים ואדריכלות רהיטים לבית שיפוצים וניקיון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רהיטים באינטרנט – האם זה כדאי?
בזמן שאנו זקוקים לריהוט חדש לבית או למשרד, אנו מוצאים עצמנו מבלים שעות רבות בין רשתות ריהוט, מחפשים...
קרא עוד »
פבר 18, 2019
פורץ מנעולים בבאר שבע
מנעולנים משמשים כל יום אנשים שרוצים לוודא שהבתים והעסקים שלהם בטוחים מפני גנבים, אבל איך מוצאים אחד...
קרא עוד »
ספט 22, 2022
למה חשוב לנקות ולחטא מאגרי מים?
בחודשים האחרונים נעשו בדיקות רבות של משרד הבריאות בכל הנוגע למים שאנו שותים. במים המסופקים ממתקני...
קרא עוד »
פבר 02, 2016