דגשים בעיצוב משרדים – בחירת הריהוט המשרדי
עיצוב המשרד אמור לתת מענה לשני מישורים מרכזיים – אסתטיקה ופונקציונאליות. על מנת שהוא אכן יעמוד בשני יעדים אלו עלינו לעמוד ראשית כל במשימת בחירת הריהוט עבורו, אלמנט שתורם רבות למראה המשרד והיכולת שלנו להפיק ממנו את המקסימום. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור ריהוט משרדי בדגש על עיצוב המשרד.
כיצד נתאים את הריהוט למשרד שלנו?
כדאי מאוד להיעזר ביד מקצועית בבואנו להתאים ריהוט למשרד שלנו. יש לקחת בחשבון כי מספר האופציות לשיבוץ פרטי הריהוט במשרד הינו גדול וכולל בין היתר: שולחנות משרדיים ושולחנות מנהלים, כסאות לעובדים וכסאות מנהלים, ארונות תצוגה וארונות אחסון, דלפקים ופינות המתנה, שולחנות לישיבות ועוד. כל אחד מפריטי הריהוט הללו יכול להיות עשוי ממגוון רחב ביותר של חומרים בעלי מגע ומראה שונים לגמרי, כך שחשוב ביותר להתאימם לקונספט העיצובי של המשרד בצורה מושכלת על מנת שישתלבו בו בצורה הרמונית. בין סוגי החומרים המובילים עבור ריהוט משרדי ניתן למצוא:
- עץ מלא – פריטי ריהוט אלה עשויים מלוחות של עץ מלא וגושני. המראה החיצוני ייקבע בהתאם לצבע וסוג העץ המלא כגון האורן הלבן, האגוז החום וכו'.
- פורניר – זהו ריהוט משרדי שאינו עשוי מעץ מלא אך מצופה בשכבה דקה של עץ גושני.
- פורמייקה – חומר עמיד ביותר שמשמש לציפוי פרטי ריהוט, בעיקר ארונות משרדיים.
- זכוכית – חזיתות של ארונות ושולחנות משרדיים עשויים להיות מורכבים גם מזכוכית, שקופה, חלבית ואף מודפסת.
- מתכת – רגליים ומסגרות של שולחנות משרדיים יכולים להיות מורכבים לא רק מעץ אלא גם ממתכת, שמשדרת יוקרה ועמידות לאורך זמן.
את כל אחד מסוגי החומרים הנ"ל, ניתן לשלב יחד למראה המושלם. מה מתאים למה? ובכן, ישנן כמה אפשרויות כאשר בין הפופולאריות שבהן ניתן לציין:
- משרדים "קלאסיים ושמרניים" – פסיכולוגים, רופאים, יועצי מס, עורכי דין וכו', עבורם מתאימים פרטי ריהוט מעץ מלא על מנת לשדר כי מדובר במקום מכובד ורציני.
- משרדים "מודרניים וחדשניים" – חברות סטארט-אפ, משרדי פרסום ויחסי ציבור נדרשים להפגין מראה צעיר, קליל וחדשני. שימוש במתכות וזכוכיות בהחלט ייתן את הטון העיצובי הנדרש.
לא להתפשר על איכות
בחירת הריהוט המשרדי שלכם אינה צריכה להתבסס אך ורק על מראה עיניים שכן למרות שהעיצוב מהווה חלק בלתי נפרד מהשיקול, איכות הריהוט היא זו שצריכה לקבוע בסופו של דבר. מאחר ופריטי הריהוט במשרד עוברים שימוש תכוף ומסיבי ובשילוב העובדה כי העובדים פחות מקפידים על שמירה על הריהוט לעומת הריהוט הביתי, הרי שיש לבחור במוצרים שעומדים בתו תקן מחמיר, יוצרו בסטנדרטים גבוהים ולכן עמידים יותר מריהוט סטנדרטי. בנוסף, התקשרות עם ספק איכותי מקנה לכם תעודת אחריות מלאה על הריהוט וראש שקט במידה ויתגלו ליקויים לאחר הרכישה.
כאמור, חשוב ביותר להיעזר בחברה מקצועית לאורך תהליך עיצוב המשרד, ולרכוש ריהוט משרדי רק לאחר שבוצע תכנון מושכל שיאפשר פונקציונאליות ואסתטיות מושלמת בחלל המשרד.
המאמר באדיבות אופיס-לנד ריהוט משרדי, מתמחים בהתאמת הריהוט לצרכי הלקוח