עיצוב קיוסקים – למכור יותר בעזרת עיצוב

מי שבחר לפתוח קיוסק, עשה מהלך נבון, שכן קיוסק הוא חנות נוחות קטנה שהשכירות שלה אינה גבוהה במיוחד, אבל מדובר בחנות קטנה שמכילה כמעט את כלל המוצרים שצריכים צרכנים בחיי היום יום.
קיוסק או חנות נוחות מכילים חטיפים, מוצרי חלב, משקאות, סיגריות, מצתים, ובעצם שלל מוצרים לדרך, לבית או לעבודה. עם זאת, בשל יוקר המחייה שבמדינת ישראל – רבים מוותרים על רכישה בקיוסק שנחשב יקר יותר מבחינת מחיריו, ובכך בוחרים לבצע קניות מרוכזות בסופרמרקטים גדולים, או מוותרים על הפינוק בעת הנסיעה או בזמן העבודה.
אם יש לכם קיוסק חשוב שתדעו כי באמצעות עיצוב נכון יותר, תוכלו להגדיל את כמות המוצרים עמם לקוחות יוצאים מהמקום, ובכך גם לקיים את החנות בצורה טובה וגם להתחיל להרוויח.
אבל כיצד עושים זאת באמצעות עיצוב? המומחים בעיצוב קמעונאי מסבירים:
תכנון מסחר קמעונאי – חנות נוחות, תכנון קיוסקים, תכנון פיצוציה ושאר חנויות נוחות – נועד בראש ובראשונה להנגיש כמה יותר מוצרים אל קהל הלקוחות. תכנון קפדני ונכון של מדפים, סטנדים, תכנון נכון של הקופה, של המחסן והדרך בה נראה הקיוסק: כולם חשובים במיוחד ליצירת מערך קנייה אטרקטיבי יותר ונוח יותר ללקוח.
באמצעות הנוחות וההבלטה של המוצרים כמו גם סידור נכון ופרסום מוצרים בצורה נכונה – יכול מי שמחזיק חנות נוחות או קיוסק להתחיל להרוויח.
כיצד 'מנצחים' את המחירים של הרשתות?
רבים שמנהלים קיוסק טרם הבינו איך מנצחים בתחרות מול רשתות גדולות לממכר מוצרי מזון. ואכן התחרות אינה קלה. רשתות גדולות יכולות לאפשר הנחות ומחירים שבעלי עסקים קטנים לא מצליחים להתמודד עמם.
עם זאת, באמצעות כיוון הלקוחות אל יותר מוצרים באמצעות עיצוב נכון, סידור נכון של סחורה וקבלת סיוע מקצועי בעיצוב החנות – אפשר לקבל עזרים שיסייעו לכם להחזיק עסק מרוויח ואטרקטיבי יותר.
בשל כול אלה רבים בוחרים בשירות והכוונה מיועצים בתחום הקמעוני ובנושא עיצוב חנויות נוחות.