ריהוט משרדי
ישנו ריהוט שהוא שונה הריהוט הביתי והכוונה היא אל ריהוט משרדי. זהו ריהוט שמיועד למטרות עבודה במשרד והוא כולל שולחנות וכיסאות שונים שמותאמים לעבודה של שעות מול המחשב ישנו ריהוט בכל משרד, הכולל: שולחנות כאשר ישנו שולחן למנכ"ל, שולחן עמדה לעובדים ושולחנות קבלה. כמו כן, ריהוט זה כולל גם כיסאות מסוגים שונים, ארוניות לאחסון מסמכים וקלסרים. יש לבחור בריהוט עבור המשרד, אשר יחזיק מעמד לשנים רבות. יש לשים לב לכמה פרמטרים כמו נוחות, עיצוב, איכות ופונקציונאליות.
היות והריהוט למשרד משמש ביום יום מספר רב של עובדים, הוא חייב יהיה לענות על הפרמטרים של נוחות של העובדים והאורחים גם יחד כאשר הם ממתינים בלובי של המשרד. גם עמדת הקבלה חייבת להיות נוחה.
קונספט עיצובי בריהוט משרדי
עיצוב המשרד נעשה על פי מהותו. יש להעביר את המסר הנדרש, כגון חמימות, נגישות או חדשנות. יש להתאים את הריהוט על פי הנתונים של המשרד ובמקצוע בו הוא עוסק. אם ריהוט משרדי יהיה נוח לעובדים, התפוקה שלהם תגדל באופן משמעותי, כך שכל מנהל משרד יודע כי עליו יהיה להשקיע בריהוט זה לנוחיותם של העובדים והגדלת התפוקה בחברה. יש לחפש חוות דעת מקולגות או מאנשים שאתם מכירים, בכדי לקבל חוות דעת על ריהוט שמיועד למשרד בחברות השונות שיש עליהן חוות דעת טובות.
לוודא כי העובדים חשים נוח בריהוט המשרדי
יש לשלוח את העובדים לחנות שמשווקת ריהוט עבור משרדים, כך שיוכלו לשבת על הכיסאות ומול השולחנות, על מנת שיוכלו לבחור על פי הנוחות שלהם, מה שתהיה הבחירה הנכונה והטובה ביותר של ריהוט משרדי. הוצאה על ריהוט זה, נחשבת כהוצאה מוכרת ולכן בעלי משרדים יודעים כי ההשקעה שלהם היא טובה ונכונה, כזאת שתשרת אותם למשך שנים רבות, כך שחומרי הגלם של הריהוט יהיו עמידים ואיכותיים. גם חדרי ישיבות, ניתן יהיה לרכוש בחנויות שמייצרות או משווקות רהיטים למשרד. יש מעצבי פנים שמתמחים בעיצוב משרדים ומנהלי המשרדים מתייעצים עמם לגבי כל העיצוב של המשרד שכולל כמובן את הריהוט בו.