דגשים חשובים בעיצוב משרדים
לפני שנעניק לכם כמה דגשים חשובים בעיצוב משרדים, בואו נבין את החשיבות שמאחורי ההשקעה בעיצוב משרד. האם חשבתם כמה פעמים אתם והעובדים שלכם נמצאים בעבודה? האם חישבתם את השעות היומיות, החודשיות, השנתיות? ובכן… אין ספק כי מדובר בכמות אדירה של זמן, זמן אותו העובדים שלנו משקיעים בעבודה ונותנים כל מה שהם יכולים במטרה לממש את החזון, המטרות והערכים שמנחים את העסק שלנו.
הרי כולנו בוחרים את העובדים שלנו בקפידה רבה, יש כאלה שאפילו נעזרים בבעל מקצוע שאחראי על גיוס העובדים ולכן, כשאנחנו מספקים להם את המקום האופטימלי להגשים את עצמם ודרך זה גם את עצמנו, חשוב לשים דגש על העיצוב של המשרד. משרד מעוצב, מזמין, בעל מראה אסתטי עם קווים נקיים אשר מתאים לרוח החברה, לא רק נותן מענה מושלם לצרכים של העובדים ושל העסק, אלא גם מייצר אווירה נפלאה, מעלה את תפוקת העובדים בטווח הארוך ותורם לתהליך המיתוג והשיווק של העסק שלנו. אז על מה צריך להקפיד בתהליך עיצוב המשרד?
- זיהוי צרכים – אחד הדברים הכי חשובים הוא לזהות את הצרכים של המשרד, של העובדים בו על בסיס כל הפעולות שאנו מבצעים בשוטף. מה אנחנו בעצם עושים במשרד שלנו, האם אנחנו נפגשים עם לקוחות ועם כן איפה, האם אנחנו מקיימים הרבה ישיבות, האם יש עבודה מול מחשב, לכמה משרדים אנחנו רוצים לחלק את החלל או אולי לשמור על עבודה במרחב ועוד שאלות שיכולות לעזור לנו בשלב הבא והלא פחות חשוב.
- תכנון החלל – יש לקחת את החלל בכללותו, להסתכל על הגודל, להבין איך אנחנו רוצים לחלק את העבודה בו ואת שאר הפעילות של החברה.
- סגנון עיצובי, בחירת רהיטים, חומרי גלם ואביזרי עיצוב ודקורציה – כאן נכנס ממש העניין העיצובי של המשרד. לאחר שהבנו מה בדיוק אנחנו רוצים לעשות בכל חלל, זה הזמן לבחור את חומרי הגלם, את הסגנון העיצובי, האווירה הכללית של המשרד וכמובן את הצד המקצועי בתמונה שייסיע לנו במשימה. סטודיו מיכל רוזן Brandesign הוא הפתרון הנפלא לעיצוב כל משרד. סטודיו עיצוב שיודע בדיוק למה אתם מכוונים וישמח לעזור בקבלת החלטות חשובות כמו האם רוצים לשדר יוקרה ורצינות, האם אווירה קלילה, זורמת וצעירה.וכיו"ב. הכיוון שיוחלט יעזור גם לבחור את הריהוט, החיפויים, הרצפה ושאר האביזרים המשלימים.