כל האפשרויות שמציעה חנות בדים

חנות בדים היא מקום קסום במיוחד וגם פרקטי להפליא. מצד אחד שפע בדים רכים, מלטפים וכמובן יפהפיים, ומצד שני גם מוצרים בעלי ערך פונקציונלי שמשפרים את החיים של כולנו.

פתרונות אקוסטיקה

הבדים השונים מרפדים את הרהיטים ומשמשים כחומר גלם לווילונות – אבל הם גם פתרונות אקוסטיקה מעולים. בהתאם תוכלו למצוא בחנויות הבדים מוצרים ייעודיים להפחתת כמות הרעש בחללים שבהם נדרש שקט.

הדרך שבה מפחית הבד את כמות הדציבלים היא באמצעות הפחתת זמן ההדהוד, כשמידת הספיגה של הרעש נקבעת בהתאם לסוג הבד ולצפיפותו. בדים אקוסטיים נדרשים לעמוד בתקנים מדויקים מאוד, וכמובן שניתן לבחור מבין שלל עיצובים כדי שהפתרון למפגע הרעש לא יוביל ליצירת מפגע ויזואלי. בדים אקוסטיים מתאימים בעיקר למשרדים, אבל כמובן שגם בבתים פרטיים ניתן להשתמש בהם – למשל לחדר צפייה.

בד חסין אש

עוד דוגמה למוצר שהוא גם נאה לעין וגם בעל תועלת פרקטית הוא בד חסין אש. חנויות הבדים מציעות בדים אלה לצורך יצירת תפאורה להצגות תיאטרון וגם בתי חולים עושים שימוש במוצר מתקדם זה.

הדרך שבה הופך הבד למעכב בעירה היא באמצעות תהליך כימי. באופן טבעי גם בדים אלה נדרשים לעמוד בתקנים מחמירים מאוד.

אילו סוגי בדים מציעה חנות בדים?

המגוון הרחב מאוד של האפשרויות שמציעה חנות בדים בא לידי ביטוי גם בסוגי הבדים: פשתן, משי, כותנה, קטיפה, אורגנזה, ויסקוזה והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. בזכות השפע הרב כל אחד וכל אחת יכולים למצוא את הפתרון המתאים ביותר לכל צורך.

שלל וילונות

חנות בדים מציעה שלל וילונות. מוצר זה, שהינו פשוט לכאורה אבל בפועל משפיע במידה רבה על האווירה בחלל שבו הוא נמצא, וכמובן מספק הצללה יעילה, מגיע בצורות רבות ובהן וילון הגלילה, וילונות הסטה, וילונות ונציאניים, וילון הרמה ועוד ועוד.

בד לריהוט לגינה

גם אם יש לכם רהיטים בגינה ואתם רוצים להגן עליהם כדאי להגיע לחנות שמתמחה בבדים. הכיסויים לרהיטי הגן חייבים באופן טבעי להיות עמידים להפליא, כדי לספק את ההגנה הדרושה, בכל תנאי מזג אוויר, ולכן חשוב לבחור חנות שמקפידה למכור אך ורק מוצרים איכותיים.

אביזרים לבית אלומיניום ארונות לבית ביטוחים לבית דלתות וחלונות חימום וקירור לבית כללי לגינה ולחצר למטבח נדל"ן עיצוב פנים ואדריכלות רהיטים לבית שיפוצים וניקיון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרגולה תלויה מעץ
פרגולה היא סוג של ביתן או מרפסת מקורה עם צדדים פתוחים הנתמכים על ידי עמודים. פרגולה מורכבת בדרך כלל...
קרא עוד »
אוק 23, 2022
ריהוט משרדי
מה צריך לאפיין את פריטי הריהוט המשרדי שלכם כך שיגובשו באופן מיטבי? במאמר זה ניגע במספר קטגוריות שעל...
קרא עוד »
אוג 29, 2021
שיפוץ משאבות ביוב
יש לכם משאבות ביוב בבניין? אתם מתחילים לשמוע רעשים מוזרים מכיוון המשאבות ולא ממש יודעים איך להסביר...
קרא עוד »
יול 12, 2021